Interakcja

Z Life is Feudal Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Life is Feudal cechuje się prostymi sposobami interakcji w ogromnym, sandboxowym, wirtualnym światem. Są to:

  • Menu kontekstowe. Wyceluj w jakikolwiek ruchomy lub nieruchomy obiekt, gracza, pole terenu lub przedmiot w Twoim ekwipunku celownikiem albo kursorem i naciśnij Prawy Przycisk Myszy (albo "Q") w Postawie swobodnej. Pojawi się menu kontekstowe:
Context menu.png ContextMenu obj.png
Menu kontekstowe na polu terenu Menu kontekstowe na skrzyni

Menu kontekstowe składa się na wszystkie umiejętności posiadane przez postać oraz typ obiektu, w który celuje gracz. Umiejętności których postać nie posiada lub takie, które nie mogą zostać użyte na danym typie obiektu są wyłączone z menu kontekstowego.

Wskazówka. Nie zapomnij oznaczać konkretnych umiejętności w menu kontekstowym jako domyślnych poprzez kliknięcie na nich prawego przycisky myszy w menu kontekstowym. Pozwoli to na szybkie użycie danej umiejętności lewym przyciskiem myszy na obiektach bez potrzeby otwierania menu kontekstowego, co znacznie przyspieszy prace.

  • Zdolności na pasku skrótów. Otwórz książkę umiejętności (Domyślnie "L") i przeciągnij ikonę zdolności na pasek skrótów. Następnym razem gdy naciśniesz przypisany przycisk paska skrótów, użyjesz danej zdolności. Aby usunąć zdolność z paska skrótów, naciśnij F10 aby wejść w tryb edycji interfejsu i kliknij prawym przyciskiem myszy na slocie gdzie znajduje się zdolność, którą chcesz usunąć. Możesz również przeciągnąć inną ikonę zdolności na dany slot paska skrutów.
AbilityDrag FromaSkillbook.png
Przeciąganie ikony zdolności
  • Z bronią. W Postawie bojowej (Naciśnij "R" aby przełączyć się między postawą Bojową/Swobodną) wyciągnij broń z jednego z czterech slotów broni. Machając tą bronią wejdziesz w interakcje z Twoimi ofiarami :) Przeczytaj więcej na ten temat w sekcji Walka.